15 September 2006

Sing sing BaBe


Stii ce zi e azi? Binee, ziua de mers cu 137. Din nou. Zau, cred ca mi-o fac cu mana mea. Asa, ajung in statie. Azi masina a ajuns mai repede, chiar incepusem sa prind incredere in deciziile mele. Urc, dupa 3 statii gasesc si loc pe scaun, ajung la C fara incidente, ce mai, parfum.
Intru, ies din C, ajung in statie.
Aici lume, binecunoscuta tactica, eu privesc. Vine masina. Buluc iar, nebunie, urca toti. Si aici incepe party-ul. Faza era asa: o baba mare s-a indreptat spre scaun din partea dreapta. Alta babuta (mica, fara dinti) a venit din stanga si si-a aruncat punga de carfur pe scaun. Baba mare (o vom nota cu BM) a incercat sa-si aseze masa curului pe scaun, baba mica (ea va fi Bm) era cu punga pe spatar. BM se asezase putin pe margine si incerca sa se infiga si-n spatar, Bm opunea rezistenta si i-a infipt unghiile in spate lu' aia. Aia impinge si incep amandoua sa tipe (sa vedeti o baba fara dinti sa tipe, e super). Bm inca impinge tare, BM zice "esti nebuna domne, ca io am venit prima, cum pula mea sa-ti arunci punga in spatele meu". Bm era si ea in crize, desi nu se auzea prea bine ce injura. Se ridica una de pe scaun sa se aseze Bm si sa calmeze situatia. BM isi sufleca maneca si-i zice lu Bm "mi-ai dat sangele, poate-ti lipesc una pe fata sa-ti cada creierii pe jos, baba nebuna". Pe Bm probabil o luase deja somnu' ca n-a reactionat. Si lucrurile s-au calmat.
Pentru putin timp.
Un mos din scaunu' din fata se apucase sa strige prin masina ca virgula copiii nu muncesc ca pe vremea lui, ca el muncea si duminica cu talent, ca o sa intram in UE si-o sa vedem noi, haha huhu, ca el numara bobocii, hahahuhu. Si se intoarce ala de pe scaunu opus "ba da mai taca-ti fleanca aia ca nu esti singur in masina, n-ai tu bani sa cumperi 137-le, ai muncit si te-ai cacat pe tine". Mosu a mai mormait ceva si a cam tacut.
O alta aventura plina de suspans in, exact, 137. 1337.

No comments: