14 September 2006

Bleogu 2 (adica se intoarce)

Pana acu arata bine, fac ce vreau, ma simt bine. Scris labartat, pare mult. Culori misto, ce mai, orgie.
Acu sa vad si subiect.
..
Ce sa scriu sa fie interesant.. A, da. Ba nu. pf, lol.
LOL. Suna urat de tot lolu asta, chiar nu-mi place deloc. Mi se pare de copii oligofreni. Dar am inceput sa folosesc si eu s-am descoperit ceva: lolu meu e mai cool. Daca io zic "lol" parca e altfel, emana altceva. La fel si :p. E cult. Ok, am lamurit.
...
^ tare.
Revenind la ceva super. Ma scol pe la 11 jumate (scularea asta de dimineata inca e ceva nou. De obicei ma sculam la 14-15, ca ma culcam la 4-5) si dupa aia deschid tv-u. Mneah, n-am chef sa povestesc ziua, nu e interesant.

Azi pe la 12 a sunat administratoru' la usa. Imi pun chilotii si raspund. Ca cica la usa de la intrare in bloc a pus cineva super glue pe butuc. Si acu nu mai merge :( si sa vin jos sa-mi arate. Pun pantalonii de umblat prin fata blocului cu adminu si cobor cu el. Ce mai, drama, fara butuc, o gaura larg deschisa (sau larg inchisa, depinde). Ne uitam amandoi socati, e ca intr-un vis. Intreb "dar cand s-a intamplat nenorocirea, ca ieri era.. butucul :(". "Cred ca noaptea". Ai dracu golani. Mai stam putin socati, si ma intreaba cate cartele vreau. YES! Coincidenta? Tocmai cand s-a stricat butucul au venit si noile cartele pt intrarea in bloc. Suspicios, si in acelasi timp curios zic "3". Imi da 3 si incepe testarea. Pe lateral, in lung, in lat. Dupa aia e randul meu sa le verific, sa fim siguri ca merg. Si incep si eu. Da domne, merg toate. Semnez pe foaie c-am primit cartelele, increzator in tehnologie. Adminu' mai zice ceva de gauss, neuroni si sa nu stresez cartela. Mhm. Inca imi pare rau de butuc, prin ce a putut sa treaca.

No comments: